تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۴
تعداد نظرات: ۱۲۶ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

سندروم دبیر شدگی در ورزش ایران | حرکت شمسایی در عربستان، نمایش اعتقاد شخصی بود یا امید به امتیازهای بعدی؟

جنجال بین عادل فردوسی پور و وحید شمسایی در مورد «اقدام کادرفنی تیم ملی فوتسال در بازی های کشورهای اسلامی» وارد فاز بی سابقه ای شده و کار را به تقابل دو جریان فکری رسانده است. در حالی که رسانه های اصولگرا و تندرو به شدت پشت وحید شمسایی را گرفته اند هواداران معتقدند حق با عادل است.

وحید شمسایی

رویداد۲۴ | تیم ملی فوتسال ایران در فینال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در ریاض مراکش را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال با حرکت دست اقدامی نمادین که یادآور واقعه «غدیر خم» بود را رو به تماشاچیان انجام داد و با فریاد جملاتی را به زبان آورد که در تصاویر مفهوم نیستند. اعضای کادرفنی تیم ملی نیز به تعبیت از شمسایی این حرکت را تکرار کردند. همچنین ویدئوهای دیگری از تیم ملی فوتسال منتشر شد که نشان داد آنها در رختکن به پرچم منقش به نام حضرت ابوالفضل توسط می جویند و در اتوبوس حامل تیم در خیابان های ریاض با صدای بلند مداحی گذاشته اند.

عادل: بیخیال! بازی های همبستگی کشورهای اسلامی است!

اقدام شمسایی در فینال فوتسال بلافاصله واکنش های غیر رسمی زیادی به دنبال داشت. اغلب انتقادات هم حول یک محور بود: تاکید روی نقطه افتراق شیعان و اهل تسنن در مسابقاتی که نام همبستگی کشورهای اسلامی را یدک می کشد آن هم در کشور عربستان چه معنایی دارد؟


بیشتر بخوانید: واکنش تند شمسایی به اظهارات فردوسی‌پور: نباید وارد موضوعی شود که از آن اطلاع ندارد


این انتقادات غیر رسمی در نهایت توسط عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب به صورت رسمی مطرح شد. عادل گفت: تصویری در پایان مسابقه ایران و مراکش ثبت شد که در مسابقاتی که اسم بازی‌های کشورهای اسلامی را یدک می‌کشد عجیب بود. یعنی شیعه و سنی در کنار هم باید متحد باشند و بهانه این مسابقات همین است و این قضیه در عربستان هم اتفاق افتاد و در حالی که خیلی هموطن سنی ما داریم در کشور خود و همه در کنار هم هستند و زندگی می کنند. این حرکت که وحید شمسایی و برخی بازیکنان رفتند دست‌شان گرفتند و به تماشاگران نشان دادند، درست بود؟ این در راستای وحدت است یا ایجاد تفرقه؟ خیلی خوب است که آدم معتقد باشد و خیلی بهتر است که آدم اعتقاداتش را در خلوت خود نگه دارد که حالت ریا و شوآف پیدا نکند. فکر می‌کنم هرکس اعتقادات خودش را دارد و خیلی هم خوب است که هرکس معتقد باشد و حرکت نمادین خودش را انجام دهد اما بابا بیخیال! بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است. چرا باید چنین کاری انجام شود و جرا باید بقیه از این حرکت تبعیت کنند؟ چرا باید حرکاتی انجام شود که نشان دهد من خیلی معتقدم؟

شمسایی: عادل اراجیف می گوید

این اظهارات عادل با واکنش بسیار تند شمسایی روبرو شد. شمسایی ابتدا در مصاحبه متنی با تسنیم و سپس در یک مصاحبه تصویری با دانشجو حسابی به عادل حمله کرد. شمسایی به تسنیم گفت: «یک بنده خدایی برای مطرح‌کردن خودش حاضر است به هر نوعی خودش را به درودیوار بزند. او آدمی است که فکر می‌کند تمام کارهایش درست است و علامه دهر است. نباید خودش را وسط بازی‌ای که چیزی از آن نمی‌داند، بیندازد. همه ما در کشورهای اسلامی کنار هم بودیم و هیچ ربطی به کسی ندارد و قرار نیست خدشه‌ای به کسی وارد شود. فردوسی‌پور حتماً ذهن خودش منحرف است که دنبال تفرقه‌افکنی است. من دوست دارم همه در آرامش صلح باشند. او پشت تریبون خودش نشسته و هر اراجیفی می‌خواهد می‌گوید. ما همه برادر و برابر هستیم ولی من وجودش را دارم و تا ابدالدهر پای اعتقاداتم هستم، نیازی هم ندارم به امثال این آدم خودم را نشان دهم. او ۳۰ سال از این نظام نان خورده است و حالا می‌خواهد خودش را مبرا کند. اگر مرد است باید رودررو با من صحبت کند و قصه نگوید. باید به اعتقادات همدیگر احترام بگذاریم ولی امثال این آدم باعث می‌شوند تا تفرقه بیفتد.»

او سپس در مصاحبه تصویری با خبرگزاری دانشجو، رسانه نزدیک به بسیج با جزئیات بیشتر حملات خود را ادامه داد و مدعی شد فردوسی پور ۲۰ سال در برنامه ۹۰ تفرقه افکنی کرده بود. اظهارات شمسایی با حمایت و همراهی مجری برنامه همراه شد که به نظر می‌رسید فرصت مغتنمی برای حمله به عادل پیدا کرده است. مجری برنامه فردوسی پور را به برگزاری دادگاه تفتیش عقاید متهم کرد و گفت: «آقای فردوسی پور چرا در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ از جهانبخش سوال کردی برای چه بعد از گل شادی انجام دادی؟» سپس شمسایی گفت: «آقای فردوسی پور شما چرا ناراحتی یک بچه شیعه اعتقادش را اعلام کرده؟»

دلت برای تفرقه افکنی های عادل تنگ شده بود آقای شمسایی؟

حمله وحید شمسایی به عادل فردوسی پور باعث واکنش گسترده کاربران شد. بسیاری از کاربران در این حین پستی قدیمی از وحید شمسایی بعد از تعطیلی برنامه ۹۰ منتشر کردند که او در آن برای این برنامه ابراز دلتنگی کرده بود.

شمسایی در این پست نوشته بود: «نمیدونم چرا دوشنبه ها یهو دلم واسه عادل و نود تنگ میشه؟! راستی به قول خودت تو هنوز هم خوب نشدی؟ نمی خوای برگردی؟ پست رو میخواستم ده و نیم امشب بذارم اما با تاخیر ده و پنجاه دقیقه شد. دقیقا مثل برنامه نود که همیشه قرار بود ده و نیم بره رو آنتن اما بنده خدا حتی یه شب هم راس ده و نیم پخش نشد. عادل جان من آماده تر شدم اما هنوز تو برنگشتی. دوشنبه ها؛ عادل!»


بیشتر بخوانید: ببینید| شمسایی: فردوسی پور وقتی تریبون داشت همه چیز گل و بلبل بود، اما الان همه چیز بد شده!

ببینید| توضیحات وحید شمسایی درباره شادی خود پس از قهرمانی در عربستان


کاربران نوشتند چطور آن موقع فکر نمی‌کردی که برنامه ۹۰ تفرقه افکن است، اما حالا که این انتقاد را از تو کرده یاد تفرقه افکنی برنامه ۹۰ افتادی؟

شمسایی در مسیر دبیر، خلاف نظر رهبری

تاکید برخی چهره های ورزشی نزدیک به حاکمیت روی مساله تشیع مدتی است برجسته شده است. دو، سه سال قبل بود که ویدئویی از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مسابقات جهانی منتشر شد که در آن خطاب به ملی پوشان می گوید: «برد شما، دل بچه شیعه را شاد می‌کند» این اظهارات واکنش های بسیاری را برانگیخت. رسانه های اصولگرا آن را موشک نقطه زن به قلب دشمنان ایران و اسلام معرفی کردند و برخی از فعالان رسانه ای اهل تسنن با انتقاد از مطرح کردن دوگانه شیعه-سنی در مورد تیم های ملی نوشتند: «وقتی تیم های ملی ایران بازی دارن، وقتی مدال میگیرن وقتی موفقیتی کسب میکنن همه مردم ایران خوشحال میشن چون تیم های  ملی متعلق به همه مردم ایرانه.»

اقدام وحید شمسایی، بیش از آنکه به قول خودش مساله اعتقادات باشد، چیزی شبیه به اداهای علیرضا دبیر است؛ نماز وسط جلسه و نماز اول وقت وسط مربی‌گری کشتی. به نظر می رسد تفکر «بچه هیئتی» با تاکید روی تشیع در حال گسترش در ورزش کشور است. هرچقدر وحید شمسایی بخواهد تاکید کند که اقدامش تفرقه افکنانه نبوده و صرفا بیان اعتقاد شخصی بوده همه می دانند تاکید روی واقعه غدیر خم به عنوان مهم ترین نقطه اختلاف عقیدتی شیعان و اهل تسنن در پایتخت کشور عربستان سعودی به عنوان پایگاه اصلی اهل سنت چه معنایی دارد؟ 

قرائت حاکمیت بی شک جلوگیری از کوبیدن بر طبل تفرقه بین شیعه و سنی است. رهبری بار‌ها در بیانات خود اشاره داشته‌اند که تفرقه افکنی خواست دشمن است. ایشان در سخنرانی سال ۹۴ خود اظهار داشتند: «هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف‌افکنی کار کند، بلندگوی دشمن است. ایجاد اختلاف تحت عناوین شیعه و سنی، عرب و عجم، و قومیت‌ها و ملیت‌ها و تعصب‌های ناسیونالیستی، در دستور کار بدخواهان امت اسلامی قرار دارد که باید با «بصیرت» و «عزم» در مقابل آن ایستاد.»

با این حال استقبال گرم برخی رسانه‌های نزدیک به حاکمیت از حرکت دست شمسایی یک پیام دارد؛ سندروم دبیر جواب می‌دهد.


 
 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وحید شمسایی ، شیعه ، سنی
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۶
تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
20
84
مکتب دبیریسم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
دبیر نگو بلا بگو . تنبل تنبلا بگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
18
74
بیخیال. اینا کف روی اب هستند.
پاسخ ها
۱۱۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
اون که با تلاش خودش بهترین بازیکن ، بهترین گلزن ، بهترین مربی شده ، چه امتیازی ابله ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
26
87
عادل فردوسی پور مرد غیرت داره شرف اذت دارد
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
77
15
عادل چه آنی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
اون عبارت شایسته خودت صدرصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
19
98
کت کشی و بعدها ریاکاری جلوی دوربین از پیش نیازهای چفت شدن شما به صندلی ریاست و بقای شما در منصب هست
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
111
36
یه عده از حرکت شمسایی و موفقیت تیم فوتسال
در حال ترکیدن هستند.
پاسخ ها
ویلیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
شمسایی بازیکن خوبی بود واقعا
ولی الان صرفا فقط چون پاچخوار دسمال کش خوبیه مربی تیم ملی هیچ دلیل دیگه ای نداره .اره مردم از این خسته شدن که هرکی بهتر دسمال بکشه نمیدونم مدیر مربی هرچی که بخاد میشه مردم از این زور بهشون میاد وگرنه کسی از موفقیت این نمیترکه .تازه با کاری که الان کرده اوناییم که بدشون میاد ازش تشکرم میکنن خلاصه یع موقعیتی پیدا کردن که بتونن استفاده کنن ازش و میگم از اونجایی که فقط دسمال کشن عقل ندارن نمیدونن که نباید همچین کارای کنن که داستان نشه ‌بعد چ موفقیتی دقیقا فوتسال ایران همیشه غنی بوده تو جهان حرفی برا گفتن داشته
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
مگه قهرمان جهان شده.
تیم فوتسال محله ما هم اونجا می‌رفت مقام‌ میاورد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
22
103
برهمین که مردم از آدمای مثل شمسایی ودبیر وساعی خداداد عزیزی ووو خوششون نمیاد اینا مردم ووطن براشون مهم نیست اینا آدمای ۶ستن که نون روبه نرخ روز میخورن درضمن آقای شمسایی شما نگران عادل نباش ایشون نیازی به مطرح شدن برعکس شماها نداره پس بیخود زورنرنید مردم خوب میفهمن امثال شماهارک
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
25
107
فعلا گویا نون تو ریاکاری عجب دنیایی شده
شهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
30
103
چوب حرکات مزخرف بعضی افراد نظیر دبیر و شمسایی رو مردم بدبخت باید بخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
حیف اسم پروفایلت.تو از جای دیگه میسوزی.چطور فردوسی پور سال ۴۰۱ وسط دانشگاه تفرقه مینداهت طوری نبود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
28
96
نون تو چاپلوسیه
محمدسالمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
105
44
درود ب شمسایی ودبیر
چرا کسانی رو که برای مملکت افتخار می آفرینند زیر سوال می برید ای خائنین به وطن ای جیره بگیران
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
لعنت به هر چه متملق و مزور و چاپلوس ریاکار ، بیش لعنت
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
39
106
آقای شمسایی ! بنده به عنوان یک جانباز شیعه وفوتبال دوست واقعا خجالت کشیدم ازحرکتی که شماانجام دادین.یک تپه فوتسال سالم مانده بودکه اونم شما قهوه ایش کردی.بنده ساکن استان گلستانم که تعدادزیادی ازدوستان وهمسنگرانم اهل سنت هستن.واقعا شرمنده شدم.کاش اصلا اول نمیشدین واین خوشحالی رامرتکب نمیشدین.درود وهزاران درود برعادل فردوسی پور.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
چرا از واقعیت تاریخ خجالت کشیدی اگه حالا یه عده قبول ندارن به جهنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
36
28
اون که با تلاش خودش بهترین بازیکن ، بهترین گلزن ، بهترین مربی شده ، چه امتیازی ابله ....
پاسخ ها
۱۱۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
دقیقا درسته
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
27
95
اتفاقا شمسایی دنبال دیده شدنه !!! والا اعتقادت رو برای خودت نگه دار !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
25
62
ماموریت شمسایی اینه که تیم فوتسال رو طوری تنزل بدهد که هیچ وقت از مرحله اول جام جهانی صعود نکنه و اسمی از ایران در ده تیم اول فوتسال دنیا نباشه. صد هزار بار دیگه هم در برابر مراکش پیروز بشوند باز هم ارزش اون یک بار برنده شدن مراکش در جام جهانی و صعود اون کشور به مرحله بعد بیشتر هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
24
75
به امید دریافت پست بالاتر است.کشور کم از این خودسری‌ها آسیب ندیده.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
این فوتساله اون فوتباله گل آقا
سید مرتضی علم الهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
73
20
من نظر خاصی روی این حرکت شمسایی ندارم ولی نماز اول وقت و حرکات علیرضا دبیر جور دیگریست و شایسته تقدیر.دبیر آدم معتقد و کار بلد و کاردرستی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
27
71
عادل درست میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
عادل عالم دینی هست یا مسول سیاست کشور ، بیخود کرده نطر داده کشور مسول دارد شاید اصلا هدفی دارند با هماهنگی بوده چرا هر کسی در کاری که به او ربط ندارد دخالت می کند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
ناشناس ۲۱:۱۸ همفکرانت که مسئول اموختن آداب طهارت هستن جمعه ها تو هر کاری نظر میدن و مخالفنشونو با زشت گویی تخریب میکنن اول از خودتون عیب جویی کن
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
40
چرا من در شهر تربت جام و صالح اباد خراسان رضوی میان برادران اهل سنت زندگی می کنم و اصلا ناراحت نشدن چون شما با اعتقاداتشون اشنا نیستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
29
66
خوب که چی علی جانشین پیامبر باشه ! سطح رفاه مردمت رفت بالا دلار اومد پایین اجناس ارزون شد .‌خوب که چی . چه تاثیری داشته و داره . غیر از عقب ماندگی و بدبختی دین و مذهب چه دستاوردی تا حالا داشته
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
27
77
آقایان دبیر وشمسایی قهرمان شدن آسان است ولی پهلوان شدن کارهر بوزینه ای نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
25
66
کارشمسایی تفرقه افکنانه بودبایدعین قاسمیان دمشومیگرفتن مینداختنش بیرون
نادر
|
Spain
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
25
73
این جماعت دبیرها و شمسایی‌ها چه قدر لجن و نچسب شدند، البته اکنون مملکت بر همین ریل چاپلوسی و جفنگیات و ریاکاری حرکت می‌کند.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
64
31
یه سوال از شخص شما نویسند متن دارم .
آیا تفرقه افکنی قومیتی عادل فردوسی پور خلاف همبستگی نبود....
آیا تشویق زنان و دختران ایران به برهنگی و ناهنجاری اجتماعی ضد انسجام و سلامت مردم نبود .....
ووووووو.......
چرا هیچوقت هیچ خبری درمورد خطرات رفتاری فردوسی پور و رفقا خبری کار نکردین ..... چرا؟؟؟

درضمن کاری که آقای شمسایی انجام دادن در همه کتب و اسناد برادران وخواهران اهل تسنن به صراحت اشاره و واقعه غدیر خم برای همه مسلمانان روشن است. پس دنبال فتنه نباشید .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
18
34
دلم با شمسایی هست ولی حرف عادل درسته
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
19
52
اصطلاح جالب و بجایی بکار بردین : دبیر زدگی
واقعا اشخاص منفور و حقیری چون ساعی ، حدادی ، شمسایی ، قلعه نویی و ... فقط بخاطر این کارهایشان حکم و سمت و امتیاز میگیرند . خب اینم یه توع نون خوردنه دیگه . ذات هیچکس با هیچ تربیتی قابل تغییر نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
56
27
بله طرفداران و حامیان جنبش فواحش مثل فردوسی پور و دوستان معلوم‌الحال و وطن فروشان فصلی همیشه از دبیر و شمسایی ها ناراحتند چون اینها از دایره ایمان و ارزش‌های اسلامی و انسانی دور شده اند و حتی از نماز خواندن دبیر مکدر می‌شوند اینها همان افرادی هستند که جامعه فعلی را به فحشا هدایت می‌کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
24
51
این آقای دبیر و شمسایی نون رو به قیمت روز میخورن اگر الان لازم باشد برای خود شیرینی حکومت هزار بار دولا راست می‌شوند تا پست و سمتشان از اونها گرفته نشود همه شدند شبیه آقای رئیس جمهور که خودش می‌داند کاری برای مملکت نمی‌تواند انجام دهد ولی از رو که نمی‌رود سرجایش محکم نشسته و فقط ماشین امضا برای پست دادن به این و اون شده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
همیشه به همین راحتی تهمت می زنی؟!!!
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
32
20
زیرپوست این اختلاف جریان سکولاریسم لیبرال قرارداردکه سالهاست باکودتای خزنده دنبال دین زدایی ازارکان جمهوری اسلامی است به دنبال پروژه های قبلی زن زندگی ازادی بی حجابی وغیره باعقبه پشتیبانی دشمن درتغییررژیم وحمله مستقیم به مقام ولایت فقیه ازطرف رسانه هایشان،امثال فردوسی پورباریاکاری ،نگرانی اختلاف درمسابقات همبستگی اسلامی رامطرح می کندایشان فردی سکولارولیبرال دررفتارمی باشداصلا"معتقدبه وحدت کشورهای اسلامی نیست شماازاینهمه برنامه های ایشان یک جمله بیاوریدکه دنبال تحکیم اعتقاداتی بوده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
56
33
دم وحید شمسایی گرم..کارش عالی بود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خداییش شاگرد دبیره
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
27
52
ریاکار
پاسخ ها
مروت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
شماها هم ریا گارداشید در پستی که هستید موفق عمل کنید مثل شمسایی و دبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
جدا شما ریا را تشخیص دادی؟!
کافر همه را به کیش خود پندارد
عادلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
57
32
حرکت شمسایی خیلی عالی بود
خاک بر سر فردوسی پور احمق
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
نتیجه اون کارش؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
45
29
حرکت شمسایی فارغ از برداشت های سیاسی یک نکته داشت
"فقط حیدر امیرالمؤمنین است"
پاسخ ها
مروت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
فقط حیدر امیرالمومنین هست❤❤❤
محب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
24
42
دوره دوره خودنمایی است و میمون هرچه زشت تر .... ادایش بیشتر ..... ، فعلا نون توی ادا درآوردن است !!!!! بنده شخصا از جمع کثیری که میشناسم و ادای تدین و تقید را به نحو احسنت در می آورند حتی یکنفر آدم حسابی سراغ ندارم ولی تا دلتان بخواهد دروغگو و کلاهبردار و نزول خور و دزد سراغ دارم !!!!!
پاسخ ها
عماد ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
این نوع تفکر یعنی همه چیز را سیاه دیدن پس باید خیلی سیاه باشی که همه را سیاه ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
پس به فکری به حال خودت بکن
شاید مشکل از شما هست که اینگونه افراد حول شما جمع میشوند
فرهنگ محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
51
29
به عادل ظالم چه ربطی داره؟! شمسایی اعتقاداتی داره و کار خوبی هم انجام داد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
شمسایی غلط کرد با امثالت
محمد
|
United States of America
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
11
امثال شمسایی دنبال دیده شدن هستند اعتقاد دینی شما سخصی وبروز دادن آن در مکان های عمومی بسیار کاری ناشایسته وضدوحدت شما رفتید ورزش یا تبلیغ دین
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
9
0
هر کی باعث بشه پرچم ایران عزیزمون بالاتر از بقیه کشورها باشه دمش گرم
دل مردم رو شاد می کنه
هر کی هم مدام نق میزنه و با غرغر کردن مردم رو ناامید میکنه الهی به تیرغیب دچار بشه
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
10
عادل درست میگه وقتی اسم این بازیها همبستکی اسلامی هستش اینگونه حرکات تحریک آمیز قطعا از پیش برنانه ریزی شده و آقای شمسایی هم دنبال نون در آوردن از این کارهاست ؛ وگرنه اعتقاد هر کسی به خودش ربط داره و نباید باعث ناراحتی دیگران بشود / به امید کمی تعقل و تامل
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
11
0
مولا علی(ع) پشت و پناهت آقا وحید عزیززززز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
1
12
چقدر نفرت انگیزند کسانی که تظاهر به دین داری می‌کنند و هدفشون ریا و حفظ جایگاه و مقامشون هست مثل انگل به منافع خودشون چسبیدند
فیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
11
جناب شمسایی مگر نمی دانست اسم مسابقات وحدت اسلامی کشورهای اسلامی است (همبستگی کشورهای اسلامی)؟
تاکید کردن بر اختلافات کشورهای اسلامی یعنی چه ؟
آیا شمسایی می دانست که خود حضرت علی علیه السلام وقتی دید مردم آن زمان واقعه غدیر خم را قبول ندارند و این موضوع متاسفانه دارد تبدیل به تشدید اختلافات مسلمانان می شود به مدت ۲۵سال از حق خود گذشت و خانه نشین شد ؟
متاسفانه سالهاست در این مملکت افراد بیسواد و کم سواد دست به حرکاتی زده اند که فقط برای کشور هزینه سازی بوده است
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
11
نون بازوت رو بخور شمسایی نه دستمال
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
10
وحید خان
هرسخن جایی وهر نکته مکانی دارد.
اشتباه کردی
اهل بیت سرور ما هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
11
سلام احمق تر از شمسایی ودیر تو زندگیم ندیدم اینهافقط دنبال این هستن تا پست بالاتری بگیرند ودزدی کنند.چند روز قبل دبیر گیر داده بود به پهلوان رسول خادم ،دبیر هر روز اراجیف جدیدی سر هم می‌کند ودرومورد همه نظر می‌دهد. خداوند این آدمهای دو رو مثل دبیر وشمسایی را شفا دهد.
پرسپولیس کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
7
نظرشخصی من اینکه آدم اعتقادات خودش وتوی دلش بایدنگه داره ودروحله دوم اینکه توی همچین جاهاییکه احتمال عواقب بدی میتونه برای روابط بین المللی کشورداشته باشه یه ریسک بزرگه واعتقاداینکه اینجورمسایل روانجام میدن که اگربدشدخب معذرتخواهی واگه واکنشی همراه نداشته باشه احتمالأامتیازات خوبی سرازیرمیشه وسالهامیتونی نونش وبخوری نوش جونت آقای شمسایی ولی ریسک بزرگی کردی👍👍
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
1
9
دست ریاکاریتوبنداززمین...نون بازوتوبخور..درود برمردعادل...عادل فردوسی پور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
7
0
رسانه ی رویداد ۲۴ هم از ایجاد دو قطبی و کوبیدن بر طبل دعوا بین امثال عادل و وحید نان می خورد، مصداق کامل لقمه حرام. آتشی که در شکم می ریزید و بعد که شعله زبانه کشید پشیمانی سودی ندارد.
البته شاید سرباز دشمن هستید و در مسیر ضربه زدن به ایران متحد قدرتمند پیروزمندانه حرکت می کنید که در این صورت هم مردم به حسابتان خواهند رسید، به امید خدا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
9
0
با احترام به آقای فردوسی پور،
ایشون باید سواد دینی شون رو بالا ببره،
واقعه غدیر مورد قبول شیعه و سنی هست.
امام علی علیه السلام نقطه اشتراک همه انسانها و بویژه مسلمانان است.
مطرح کردن حرکت آقای شمسایی به عنوان نقطه تفرقه، یا از روی جهالت است یا شیطنت (البته در بهترین یرداشت).
اقای شمسایی رزومه روشنی دارند و اصلا نیاز به این کارها ندارد. احترام به عقاید دیگران نشانه شخصیت و فهم انسان است،
بهترین نشانه وحدت شیعه و سنی در حمایت از مردم غزه متبلور است.
فقط صهیون از مولا علی علیه السلام واهمه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
چنین چیزی نیست ولی فرض کنیم شما درست میگید. شما فیفا رو قبول داری یا نه؟ یعنی قبول داری که وقتی در چهارچوب او هستی باید از قوانینش اطاعات کنی. در قوانین فیفا به صراحت آمده انجام هر گونه حرکت نمادین دینی اکیداً ممنوع است و در صورت گزارش شدن به فیفا با آن برخورد خواهد کرد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
این روزا بمالیسم بد جوابه از ورزش بگیر تا سینما و دنیای مجازی رقابت بد بالا گرفته بین اهالی مکتب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
امثال این آقا پرده شون بیفته معلوم میشه چقدر معتقدند. عزت به امثال عادل و رسول و علی آقا و ...بودن کنار مردم بهشون داده نه شوآف و ریاکاری.آن کار دیگرتونم میبینیم ثقت فروش باجناق الدوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
تا زمانی احساسات و فرصت طلبی بر عقلانیت غلبه کند این نتیجه آن است،متاسفانه عده ای مانند دبیر موفقیت خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند مطمئن باشید ایران روز به روز به قهقراه می رود
یاسر محمدخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
متاسفم برای مملکتی که خرافات در آن حاکم است. مملکتی که زخمی است و در بستر زخمش امثال خاوری و دبیر رشد می کنند می خورند و به ریش عوام خرافه پرست می خندند و برند.
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
من بعنوان ی اهل سنت گلستانی حرکت زشت وکثیف شمسایی را محکوم میکنم چرا برای اهل سنت ایران ارزش قائل نیستی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
0
پایبند بودن به اعتقادات و مسلمان بودن ویژگی دبیر و شمسایی بوده و خواهد بود
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
لابد پایبندی به اصول ریاکاری و بله قربان گویی ...
موفقیت های دبیر و شمسایی ذره ای برای ملت ارزشی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
جناب شمسایی خوب فهمیده که راه پیشرفت در ریا و چاپلوسیه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
5
2
با این حرکت چی را میخواهید ثابت کنید من شیعه قسم میخورم تشییع بهترین مذهب تو اسلامه،با نمایش چیزی عوض نمیشه
اقبال ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
0
اگر پای ایرانیم از دبیر وشمسایی و هر ورزشکار باغیرت حمایت کنیم و از بعضی ورزشکاران که آبروی ایران وایرانی را میبرن دوری کن
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
یعنی شمسایی خودشو از آقای عادل فردوسی پور، محبوبتر میدونه؟از الفاظی که علیه آقای فردوسی پور استفاده کرده، مشخصه چه شخصیت و چه کرداری داره!!!آقای شمسایی شما نماینده فرهنگ یک سرزمین بودی...پس باید به طرز فکر اکثریت احترام بگذاری و مسئولیت پذیر باشی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
0
پس‌چطور اهل‌تسنن در تمام نمازهاشون دستهاشون را روی شکم می‌گیرند وبااینکارتاکیدبرپیروی از اهل سنت دارند اقدام تفرقه افکنانه حساب نمیشه ولی یک‌شیعه مچ‌دستش را بعنوان یادآوری غدیرخم بگیره تفرقه‌افکنانه‌است!مشخصه فردوسی پور حیض وکثافت که روز روشن زن مردم را بغل می‌کنه از اون حرام‌لقمه‌هایی است که نمونه نداره
عماد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
0
بعضی‌ها از خودشان اراده وحرف ومنطق ندارند از رهبری و سخنانش سوء استفاده میکنند عمل وحرف آقای شمسائی
و جناب دبیر فی البداعه بوده وهیچ قصدی جز ابراز اعتقاد
و نظر نبوده که بعضی ها فکر فاسدشان موضوع را به سمت
تفرقه میبرند لذا مشخصا آنهایی که این عمل جناب شمسایی را تفرقه افکنی میدانند معلوم میشود در پستوی افکارشان
خود دنبال تفرقه هستند چون زمانی از رانت استفاده کرده
و۲۰ سال با نام برنامه ۹۰ تا توانستند بین مربی ومدیر دوست
وبازیکنی تفرقه انداختند که سندهایش موجود است و خیلیها
مثل آقای دایی و قلعه نویی و مایلی کهن و........کارشان بخاطر توطعه های جناب فردوسی‌پور به دعوا و دادگاه کشیده
شد و هنوز بعضی با هم قهر هستند دیگه تفرقه چیست غیر این است آغایان بی دین هستند به نام مسلمان ناموس مردم را بغل میکنند جلوی دوربین به عنوان تسلیت و.....آنوقت
جرات میکنند به ابراز اعتقاد کسی تنگ تفرقه بزنند فردوسی پور
پایش را از گلیمش درازتر کرده و هنوز هم در برنامه ۳۶۰ روال
تفرقه افکنی سوال پیچ کردن فوتبالیها را در صحبتهای غیر مرتبط وارد واختلاف ایجاد می‌کند حتما باید با این جرسومه
برخورد شود آقای شمسایی و جناب دبیر و.......باید از طریق
مراجع قانونی این فاسد را به محاکمه بکشند .
Mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
فعلا که ما شیعیان با این فساد فراگیر سیستمی و عقب ماندگی شدید اقتصادی و... در ایران، نسبت به قطر، عربستان، امارات، ترکیه و.... از حضرت علی (ع) شرمنده ایم .
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
7
1
دمت گرم به آقای شمسایی و دبیر که برای مملکت افتخار و عزت می آفرینند و امثال فردوسی پور جز تحقیر ملت و خوشحال شدن از شکست و غم مردم ایران کاری نکردند خدا ناظر بر اعمال همه ما هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
7
1
وقتی صحبت از همبستگی اسلامی می شود پس باید به اعتقادات ما هم احترام بگذارند چرا فکر می کنید همبستگی همش در این خلاصه می شود که ما به اعتقاد اهل سنت احترام بگذاریم این موضوع باید دو طرفه باشد در ثانی اگر حرکت اشتباهی هم بوده هم مقامات عربستانی هستند هم ایرانی پس به آقای عادل ربطی نداشته دخالت کند و اونها را تحریک کند و حرف حدیث درست کند این همه عالم داریم در زمینه دینی نظر بدن بعضی ها فضلول و آتش بیار هستند هدف اصلاح ندارند هدف تخریب دارند برای اصلاح مسولش در خفا تذکر می دهد پس بیخود هر کسی در هر کاری دخالت نکند.
مدوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
1
وم شمسایی و دبیر گرم اگر مدیران جاهای دیگه از این دو نفر الگو بگیرن جامعه موفق و شادی خواهیم داشت
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
1
درود بر علیرضا دبیر قهرمان.
درود بر وحید شمسایی با غیرت.
علی مع الحق و الحق مع علی .
با آل علی هر که در افتاد ، ور افتاد .
پرچم آقا امیرالمومنین (ع) همیشه بالاست.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
شهرام نوزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
7
کارکرد عقل و فکر این آقایان فراتر از این حرکات چاپلوسانه و خودنمایانه نمی‌تواند باشد نهایت افکار تفرقه افکنانه. البته چه توقعی از چه آدمهایی داریم این آدمها خدمتکاران همین کشور و نظام رو هر روزه دارن یراشون زیرآبی میرن وقتی به حال اهل تسنن و غیره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
سالهاست این گرگ با گله اشناست
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
6
باید کاری بزرگ و فرهنگی در کشور صورت بگیرد که اولا همه تشویق شوند که از هوش و ذکاوت و عقل خود بجای احساسات استفاده کنند و دوم اینکه سعی و تلاش و تشویق شود تا " صداقت" جای" ریا و چاپاوصی را بگیرد ! تمام تلاش غرب و دسمنان اسلام این بوده که این جنگ و اختلاف و برادر کشی چند قرن گذشته بین شیعه و اهل سنت ادامه و باقی و ماندگار باشد ! مگر نه اینکه از نشانه های مومن " زیرکی" میباشد ؟!!
یه عاشق وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
7
0
عادل فردوسی پوروطن فروش خائن به تو ربطی نداره الاغ بیشعور دم وحید شمسایی گرم اون اعتقاداتشه نشون داد چه ربطی به سِنی داره مگه اونا که اومدن توکشورما بازی کردن اعتراض نکردن به عکس سرداردلها عشقها قلبها سردر ورزشگاه نقش جهان عادل احمق طرفدار برهنگی وبی حجابی خجالت بکش مرتیکه عوضی
گرسنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
6
شمسایی می‌خواهد مانند دبیر مدیر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
9
0
خاک توسر عادل ورفتار هاش
همه شنا ها خائنین هستید

کور شود هر آنکه نتوان دید
جالب هست مربیان موفق وهمیشه تیم قهر مان خار چشم شیاطینی امسال فردوسی پور وبقیه حمایت کنندگان این شیاطین هستند دقیقا این فردوسی ملعون حرف شبکه خبر های برنداز ایران را می‌زند فردوسی پور خائنین و ملعون اینقدر خاک برسر میمون شدی خدا هم نگاهت نمیکنه که اگر برای خدا ارزش داشتی الان یه بلایی سرت می آورد ویهرتلنگر بهت میزد که آدم بشی از تو نا امید هست فعلا کاریت نداره گداشته برای اون دنیا از خدمتت در بیاد میمون بیریخت اون موقع که به ایران توهین میکردن بازیکن عربستان با ادا به بازیکن ایرانی توهین میکنه زبون شیطانیت کجا بود که انتقاد کنی و طرف کشورت باشی حالا این ح کتی که باعث حمایت از مظلومیت حضرت علی شده تورا پاره کرده یادت باشه همه جی این دنیا نیست باید برای حرفه‌ای بی ربط وناسپاست دانه دانه جواب پس بدی چقدر تو جیبت کردن که با حضرت علی در بیفتی
مهدی،پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
6
واقعا متاسفم برای آقای شمسایی حرکت ناپسند شما سبب تفرقه می‌شود. اطلاعات وسواد آقای فردوسی پور کجا شماکجا،آقای فردوسی پور انسانی آگاه ومحبوب وپایبند به اصول انسانی است. درود بر شرف آقای فردوسی پور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
سران عربستان یک تریلیون دلار از پول های اضافه خود را در آمریکا سرمایه گذاری کردند تا در آینده از آن سود ببرند و جمهوری اسلامی و مسئولانش لنگ یکی دو میلیارد دلار پول هستند تا امروز خود به فردا برسانند، شمسایی به جای این بی شخصیتی و دلقک بازی باید تواضع اختیار کرده و خفه میشد و حداقل آبروی ملت ایران را نمی برد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
1
6
دورود برعادل خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
7
سلام. کار آقای شمسایی و همراهانش مانند میهمان هایی هستند که چندین شبانه روز در خانه ای میهمان بوده و از امکانات آن خانه استفاده کرده اند و لی در روز آخر به اعتقادات صاحب خانه توهین می کنند و زحمات صاحب خانه را که برای صلح و دوستی انجام داده است را به تمسخر می گیرند....
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
5
0
یه سریعا مثل عادل الان. و مفهوم غدیر رو نمی‌فهمند اولا عربستانی ها به بارگاه امام حسین اهانت کردند و جوابشون رو عراقیها دادن من نمی‌دونم اینکه به نشانه ابراز محبت به مولا علی آقای شمسایی دست غدیر رو نشان داده چرا عادل سوخته و حتی اونایی که بغض امیرالمومنین رو دارند
شمر هم روزی تولشکر امام علی بود آخرش شد قاتل امام حسین
فقط باید ببینی چه نونی میخوری که دشمنی با فقط یه نماد می‌کنی
در آخر با آل علی هرکه درافتاد ور افتاد
بر دشمن مرتضی علی لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
8
2
تا چشم دشمنان(امثال فردوسی پور) دبیر و شمسایی در آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
9
قطعا اگر شمسایی سواد و اگاهی داشت اول به اهل تسنن کشورمان که جمعیت چند ۱۰ میلیونی هستند و هم به فردوسی پور احترام میگذاشت . ایشان به جای مطالعه و کسب علم به فکر ژل و کراتین و پوشش اش باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
8
هر حرف جایی دارد و هر نقطه مکانی!!
به پذیرید کار شمسایی خلاف همبستگی اسلامی بود، اینجور پیش برود یا کلا" این بازی‌ها انجام نمی‌شود یا ایران دعوت نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
9
شمسایی تمام زحمات بانیان بازی‌های همبستگی را بر باد داد
محمدعمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
0
5
شمسایی خیلی بی وجوداست که بخوادتفرقه اهلسنت واهل شعیه رابندازه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۲۹
5
0
دم دبیر و شمسایی گرم واقعا چه دوران ورزشکاری چه دوران مربیگری و مدیریت پرچم ایران و ایرانی بالابردن!!کاش همه این حسودان بی همه چیز صرفا زبان دراز فتنه گر یه جو مردونگی و عزت رو از دبیر و شمسایی یاد بگیرن!!غرب زده های بی وطن دارن میسوزند 🫣😆
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
4
فکر نمی کردم شمسایی همچین شخصیتی داشته باشه متاسفم برای یه ورزشکار
آفرین به فردوسی پور عاقل که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
4
بله امثال دبیر و شمسایی سوراخ دعا را پیدا کردهاند! میدانن چه راهی بروند تا به پست و مقام برسند؟ کاری که امثال این افراد با مسلمانان میکنند کمتر از یهودیان نیست! نفوذی یعنی کسانی که تلاش اکثر مسئولان و بزرگان برای اتحاد با سایر مسلمانان را به میزنند! چه کسی از این کارها خوشحال میشود؟ البته که اسراییل ! چون به کشورها و مسلمانان سنی میگه که دشمن شما ایران و شیعیان هستند نه اسراییل و البته که عده ای هم در ایران به آنها پاس گل میدهند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
0
5
خاک تو سر شمسایی و دبیر لجن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
1
5
خیلی حرکت بی جا و لوس و بی مزه ای بود. بعضی ها با افزایش سن چه علاقه ای به پاچه پیدا می کنند.
پارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
1
5
جهان بدون این احمق ها جای بهتری برای زندگی میتواند باشد
اتفاقا اینها که دم از دین و ایمان میزنن از همه بیشتر پا روی اسلام و شیعه میگذارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
4
1
پیامبر ص فرمودند هر کس پیام غدیر را شنید باید به کسی که نشنیده برساند
چه بسا سنی هایی که اصلا پیام غدیر را نشنیده اند
بشخصه در عربستان و یا حتی سنی های ایران دیدم که اصلا نمیدونستند
و وقتی فهمیدند پذیرفتند
حتی از شیخین که با حضرت زهرا س چنین کردند بیزاری جستند
حالا کدام بهتره؟ رساندن پیام یا در جهل گذاشتن تا بازیچه دشمن شوند؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۱
همون بهتر که هیچکس خبر نمیداشت ..
خب الان که همه مثلا باخبر شدن چه شد؟؟؟
کدوم مشکل ولو جزیی حل شد؟؟؟
بغیر اینکه دستمال امثالت برا پست و مقام بکار افتاده نتیجه ای داره؟؟؟
بخاطر یه تکه استخوان خودتو نفروش ...
سیدهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
5
2
دم شکسایی گرم. کور شود چشم اونایی که نمیتونن این چیزارو ببینن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۱
چشم امثالت کور اجنبی های تحمیلی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۳۰
2
0
رسانه نزدیک به حکومت دقیقا یعنی چه?
یعنی شما نزدیک به کجایی الان؟آمریکا؟اسراییل؟وهابیت؟؟؟؟
بشین بابا از مال مردم بالا میری یه حکومت هم می‌چسباند تنگش بیشرف.حالا شیعه هم حکومتی شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۲
0
2
ما امر به تقیه شده ایم . نباید بخاطر اعتقاداتمون دشمن رو جریحه دار کنیم تا بیشتر به شیعیان توهین و جسارت کنن . یک حرکت اشتباه و بدون فکر جان هزاران نفر از شیعیان رو به خطر میندازه .
فقط حیدر امیرالمومنین هست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۲
2
0
خاک بر سر عادل نا عادل فردوسی پور و همه ی اونایی که سنگ این نادان رو به سینه میزنه ...خبر داری یا اگه نداری وقتی این نادان اسم ابوطالب رو مسخره میکنه مشخصه ذاتش چیه ...روایت داریم چه کسانی دشمن امیرالمؤمنین هست ....برید سرچ کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
2
0
احسنت و درود بر شمسایی عزیز
فقط حیدر امیرالمومنین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
2
0
چقدر دور از شرفه که تهمت ریاکاری به نیت و هدف شمسایی میزنید
چقدر از الفاظ و نوع نوشتار متن سویه گیری منحرف میباره
حمایت از تبلیغ غدیر تندری و افراط نیست وظیفه هر بچه شیعه است ، همه جا و در همه حال
یهو وحدت شد دستمایه عده ای نفهم که عقده هاشن را با بهانه جویی خالی کنن
نکنید طبل رسوایی بی دینی تون را نکوبید
فقط حیدر امیرالمومنین است
نازی
|
Germany
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۳
2
0
فعلا که امثال دبیر و شمسایی تو عرصه ی بین المللی نشون دادن افراد موفق و کارامدی هستن و از امثال فردوسی پور و شماهایی ک اینجا بهشون تهمت میزنید بیشتر برای این کشور زحمت کشیدن و افتخار کسب کردن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
1
1
آقای شمسایی زیاد متادون خورده بود
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
0
2
بخدایه مشت مریضین، یاشکمت. ن خیلی سیره،بخاطریه حرکت شایددوتامملکت وبهم بزنید،شایدشیعه های تواون کشورابخاطرچندتااحمق موردغضب قراربگیرن،الان این حرکت درجایی که همه سنی هستن غیرازلجبازی وبدجنسی وتفرقه چه معنای دیگه ای داره، خوبه یکی بیادتوورزشگاه پرازشیعه حرکت نمادین مسیحی یایهودی یامذهب دیگه ای دربیاره، بخداقسم که همیناتکه تکش میکنن. ننگ برتوشمسایی.
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۶
0
0
شمسایی ب زادگاه پیامبر توهین کرده باید مجازات بشه اگه واقعن عدالتی مونده باشه
پارمیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۹/۱۰
0
0
خداقوت ماشالله بر شما آقای شمسایی پرچمت بالا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۱۳
0
0
خطاب به مخالفان شمسایی و این سایت مسخره و طرفدار های احمقش:آب رو بریز همون جایی که میسوزه عموجون😂
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۱۴
0
0
اینکه از رهبری دلیل میارید،
الان خود رهبری پنج‌شب فاطمیه میگیره، حکمش چیه؟!
نظرات شما